15 Okt

Skrivtorka...
ännu lite mer..
inte längre.. ,)
Jag är skoltrött som ja vet inte någon annan, inte bra alls, spec matten. nästa vecka e de prov och ja fattar verkligen ingenting och kmr inte göra de heller. ska ja slösa många timmar av mitt liv på något jag itne ens kommer att få godkänt i? känns onödigt att gå dit.. verkligen. kanske borde ja hoppa aV? men om ja ska läsa vidare, vilket ja ska så måste jag ./ hmm. känns ennu en gnåg som ja babblar på med mina små problem men ni får ta de nu. ni, skriver jag, som om någon läser ,P skriver för min egen skull typ. men de lungt, fortsätt läs du :)  Jag känner väl kanske ångest me för hur de går me brorsan. Vi bestämde så många helger att vi skulle ses på liseberg med lillebrorsan. nu när det är stängt känns det symboliskt på något vis, som ett tecken att liksom "stängt" kmr aldrig bli något...
Lyssnar på gammla finalfantasy-balader fan itne konstigt ja krm in på sånt å börjar skriva depp x) sån tönt ja e. byter till The wombats nu, grymt bra <3 Borde kanske ändra min musikstil, den e väl inge spec men kanske itne så femenin, ja vill gå på massa spelningar men finns fan ingen som lyssnar samma x) eller jo men inte många :P aja ska försöka köpa biljetter till johnossi imon iaf med tjejerna, kan ju bli GRYMT kul. .D hoppas hoppas..
För varje dag som går börjar vi umgås mer också Linus, känns grymt bra. Allt som har med dig å göra e grymt bra. Du betyder mer för mig än vad du vet tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0