2 Oktober

 
  




Sitter i skolan på lektion och har ingen ANING om vad vi gör ^^ alla siter med sitt eget ,P hihi .) min kära galna klass <3 ^^ Iaf nu så vill ja ha sommar igen, båt, sjuka gratiskonserter, bad å sol å allmänt alskade vänner å nära. Så mycket ja hade bestämt mig för att göra denna sommar som inte blivit av ./ men jaja, stackars i-landsbarn...
Ett STORT GRATTIS till BETTINA som fyller 17 år idag iaf.  Hoppas du får en kanonfin dag lilla hjärtat <3.)
Lägger in bilderna då ja drömmer mig bort mot västkusten .) mihiiii


Något sjukt redigerad .)

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill också ha sommar nu =(

2008-10-02 @ 14:33:00
Postat av: Anonym

TAck så mkt gumman <3 (:



Vill också så innerligt ha sommmar nuu ! <3<3

2008-10-02 @ 15:07:38
URL: http://anniehuldabettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0