29 Okt


Två riktigt bra låtar!
Lovet har väl börjat ok antar ja, vill spendera den mer med en viss person men känner mig så uppbokad ./ de va så de itne skulle bli, .P Skulle vilja gå på halloweenfest till helgen med, fast har itne tid, man kanske kan göra fredagen till något lite halloweentema på toppen? :) blir iaf en riktigt bra helg tror jag, idag ahr ja städat, lagat mat å bakat till mamms å andreas. Pappa åkte till USA innat, hoppas verkligen ja får med mig nåt ball hem, hoppas på en I-pod .D bara papps kommer hem hel frpn miami så kan ja leva vidare ^^ CSI - miami -brotten bara rullar en efter en i skallen på mig ^^ .. mysigt hahaImorgon skulle jag till nordstan, kolla kläder å fika med Elin<3 , men nej, då e de nån jävla idiot med terroristhjärna somm vill döda alla i nordstan så nu vill mamma att ja håller mig därifrån ^^ (Y) gött..Känns som musiken står still : vill ha tips på bra artister å låtar, hittar ingenting sj just nu, är fast i Meliisa Horn å Kapten Röd barnorna, så blandat så de nästan sinnes ^^ Träffa Hanna ikv iaf, innan semestern sist?:) kul de ska bli! <3 saknat dig allt för mkt. Hittade den här bilden ifrån Timo-spelnignen i sommras, gud va ja vill ha kulturkalaset varje vecka :D:D:D Nu ska ja in å kolla kläder på nätet å ingenting får störa, tjosantrosanhej!(L



Kommentarer
Postat av: Amila

Hahah.. Han har tyldigen anmält sig själv till polisen och sagt att det bara var ett skämt.

2008-10-29 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0