Fredag

HalliHallå
Siiter pladask på golvet, (ungefär som björn i melodifestivalen när han faller på umpan) iaf, med stora lurar med bästa musiken rakt in i hjärtat . De e mörkt å ja e e ensam, ingen kanonfredag. saknar någon och kvällen hos fidde med gammla bekanta blev inställt. så förvånad ja e... hmm ./ men de va görmysigt å kolla film med Elin iaf :D känns jättedepp å sitta här sj nu å jättepatetiskt att ja skriver de x)  aja, en fet red bull bredvid mejj + kladdkakeformen som är så gottsom tom  efter Elins å Karins besök idag (fastän karin itne åt nåt, bara bakade) har nog itne bakat de på över 2 år tror ja, iaf lyckad x) den blev lyckad idag när vi dränkte den med mjölk efter att den va för torr :D asmsart av mig, men elin bara hångarvade åt mig ,'( sitter med några hemsidor å undrar va ja ska kolla på. täcke å kudde på golvet. monsters inc såg ja å elin precis men nu funderar ja på å dra på något gammalt vänneravsnitt eller scrubs. varför skriver ja ens ett inlägg, skriver ju ändå inget vättigt x)Grattis till Malin idag med!! <3 hioppas du får en megabra dag :)
kom jsut å tänka på att vem som helst kan läsa de här..  scary :| neeejd[ >D uuuuh knr mig ensam nu asså, titta förbi någon dåååÅ!!
xD snuvig e ja också, säkert förkyld inom en vecka
finaste vädret idag :D men va typ inne me dom andra å bakade hela dage kändes de som x) men ciggen på balkongen va värt! :)På bänken i solen, mmm.. ^^ ska ner å snyta mig nu, ta en cigg å ringa någon, köss! <3



Kommentarer
Postat av: Amila

"jag hatar hiphop"



;)

2008-10-26 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0